Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Վառոդի բոչկի վրա խորովածի կրակ անող ենք. Արմեն Հակոբյան

Վառոդի բոչկի վրա խորովածի կրակ անող ենք. Արմեն Հակոբյան
15.08.2022 | 07:30

Ահավոր բան է եղել։ Բայց խի՞ է եղել։ Որովհետև վառոդի բոչկի վրա խորովածի կրակ անող ենք։ Կեսգիշերային «սալյուտների», 2021-ի Նոր տարվա գիշերը «Եռաբլուրի» դիմաց սալյուտ խփողների ու այլ «սալյուտիստների» հասցեին էնքան փիս-փիս բաներ են ասվել, որ վերջը նման դառը ձևով դուրս գցեց։


Խելք կհավաքե՞ն էդ գորՁի վրա նստածները։ ԲԱՑԱՌՎՈւՄ Է։ Կապիտուլյացիայից հետո կապիտուլյանտ հանդուրժող (ընտրող) հանրույթը չի՛ կարող ունենալ 1) խելք, 2) ապագա, 3) պետություն։

Դիտվել է՝ 7858

Մեկնաբանություններ

¢ï¿½â€šï¿½Ã¢ï¿½â€šï¿½/spike">Ծաղրանկարչի կսմիթ Երբ իշ­խա­նու­թ­յան է գա­լիս ա­զատ խոս­քի դրո­շա­կա­կի­րը
Երբ իշ­խա­նու­թ­յան է գա­լիս ա­զատ խոս­քի դրո­շա­կա­կի­րը